Jongste aktiwiteit:

Oktober kraai beslis nie koning nie (Silwer)

Ek het nog altyd geglo die mensdom is na-apers. Tropdiere met ‘n voorloopskaap. Dit is ook al oor en oor bewys. Kyk nou maar hoe maklik hang almal “slim sêgoed” aan. Iemand raak byvoorbeeld op ‘n dag digterlik en raak iets kwyt soos “Oktober, die mooiste, mooiste maand,” en dit kos net een oplettende digliefhebber om die klok te lui, en ‘n hele trop/samelewing raak in beswyming daaroor en maak dit sommer ‘n lewenswet dat Oktober van nou af die mooiste maand van al die maande gaan wees.
Wat van September, met sy somergroet van bottende bome en vars grasspriete. Vinke wat vlink nessies bou en velddiertjies wat ontwaak uit winterslaap?
Wat van Augustus, met sy winddanse wat spelend kielie deur boomtakke en vrolike note optower uit stoepklokke?
Wat van Julie, met die son wat vroeër oor die rante glim, met soet beloftes van somer aan die kom?
Wat van Junie, met sy wit landskappe, kapok op die berge, knus kaggelvure en heerlike trooskos, inblydae vol kwaliteit gesinstyd?
Wat van Mei, met sy kleurvolle herftapyt, waarin die mooiste sonsondergange hul eggo’s vind?
Wat van April, met velde ootrek van kosmos, wuiwend in eerbied oor ons Verlosser se bloedoffer?
Wat van Maart, met sy donderstorms en gematigde klimaat, nie te warm of te koud, die ideale tyd vir pieknieks in die natuur of pannekoek op reëndae?
Wat van Februarie, met sy liefdesgloed, rose in oorvloed om liefdesboodskappe gul oor te dra?
Wat van Januarie, met sy vars begin na feesoordadigheid, heerlike luilekker somersdae van son, swem en braaivleis?
Wat van Desember, met al sy feestelike blink, vakansies wat wink en viering van die Skepper wat al die mooi gemaak het?
Wat van November, met sy stille somerprag, reënvlae wat alles skoon kom was?
So, jy sien, mnr. Leipoldt, jou gedig oor Oktober is werklik uitstaande, maar beslis nie gegiet as lewenswet nie. Oktober mag wel die oorgang wees van lente na somer, met Jakarandas pers in blom en Namakwalandvelde oortrek met kleurvolle blommeprag, maar of dit die mooiste maand is … daaraan twyfel ek sterk.

©Driekie Grobler




1 Kommentaar

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed