Jongste aktiwiteit:

Lugbraaiers het die wêreld op hol!

Praat met enige persoon in die koswêreld en jy sal agterkom dat hierdie vindingryke toestel op almal se lippe is. Vir meeste is die toestel kraaknuut en het dit gekom om te bly. Tien teen een het jy al jou vriendinne hoor spog oor hoe maklik en vinnig hierdie nuwe wonderwerk kos op die tafel waarborg. Die tegnologie van die lugbraaier verbaas almal in die kombuis.

Alhoewel die eerste van sy soort alreeds in 2010 deur Philips aan mense bekendgestel is, is dit nou maar eers onlangs dat die lugbraaier die wêreld so op hol het. Sedert die bekende sjef Gordon Ramsey sy liefde vir die toestel verklaar het, het lugbraaiers vinnig bekendheid verwerf.

Hoe werk die lugbraaier?
Die toestel is losstaande en vat nie so baie plek soos ʼn oond nie. Jy moet nie mislei word deur die “braaier” in die naam nie. Geen kos word in olie gebraai nie. Slegs ʼn baie klein hoeveelheid olie sal oor die voedsel gedrup word alvorens die gaarmaak-proses begin.

Warm-lug tegnologie word ingespan om binne sowat 5 minute temperatuur van 200°C in die lugbraaier te verkry. Die warm lug word dan binne hierdie braaier sirkuleer. ʼn Konveks-effek word ingespan wat verseker dat die kos gaar word en terselfdertyd verbruin wat ʼn krakerige buitekant en sappige binnekant tot gevolg het.
Of jy nou gek is oor pizza of net gou slapskyfies wil eet, trek gou jou lugbraaier nader. Jy kan ook vleis heerlik rooster en selfs vir nagereg gou ʼn sjokoladekoek maak.

Hoe lank sal dit neem om kos gaar te maak?
Aangesien die oppervlak heelwat kleiner as ʼn oond is, maak die regstreekse warm lug die kos heelwat vinniger gaar. Verskillende opsies is beskikbaar soos die bak-opsie wat baie gewild is.

Is die lugbraaier veilig?
Die toestel is beslis veiliger as ʼn oond en jy kan tussen-in die gaarmaak proses die mandjie uithaal om die kos te roer sonder die risiko van warm olie.
Selfs kinders kan die toestel met veiligheid gebruik.

Hoe smaaklik is die lugbraaier se kos?
Soos met enige kos moet jy besef, as jou voorbereiding gedoen word om jou ete smaaklik te maak, sal jy ook smaaklike kos daaruit kry. Een goue reël is om by die spesifikasies van jou model te hou, moet nooi die rakke / mandjies te vol maak nie.

Watter kos kan ek so gaarmaak?
Die opsies is baie: vleis, vis, hoender, seekos en groente. Jy kan ook gevriesde geregte in jou lugbraaier voorberei of selfs bakgeregte soos koek of poeding maak.

Die heel beste geregte vir jou lugbraaier is beslis aartappelskyfies en geregte wat jy wil krummel. Spek en worsies werk ook baie goed in die lugbraaier. Brood kan lekker gerooster word.

Is die lugbraaier ekonomies?
Beslis baie vinniger as die oond wat kragverbruik verminder. Jou olie wat jy gebruik kan letterlik 70-80% minder wees.

Het die lugbraaier nadele?
Een nadeel is dat dit nie geskik is om vir baie mense op een slag kos te maak nie.
Kos kan maklik brand.
Nogal duur toestel om aan te skaf.

Paar waardevolle wenke:
Plaas jou lugbraaier op ʼn veilige plek
Halfpad deur die proses, haal mandjie uit en roer die kos.
Moet nooit oorlaai nie.
Gebruik bakpapier op bodem wat skoonmaak vergemaklik.

As jy hou van nuwe avonture in die kombuis en jy kan dit bekostig: skaf dadelik vir jou een aan.

©Marlene Erasmus
30/01/2023
(564 woorde)

https://af.wikipedia.org/wiki/Lugbraaier
https://www.bezzia.com/af/freidora-de-aire-el-nuevo-best-seller-de-la-cocina/
https://af.wikipedia.org/wiki/Lugbraaier




1 Kommentaar

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed
  • Cornien het ‘n nuwe publikasie gemaak

  • Anze het ‘n nuwe publikasie gemaak

  • Tearlach het ‘n nuwe publikasie gemaak