Jongste aktiwiteit:

Kameraadskap is die hartklop van ʼn maatskappy

(Woordtelling, 510)

Wat is die maklikste manier om mense saam te bind? Deur te sorg dat elkeen van die span gewaardeer, gerespekteer, en geliefd voel, skep die werkgewer ‘n verhouding waarvan ander graag deel van wil wees. Wanneer personeel voel dat hulle gewaardeer word, sal elkeen outomaties sy beste lewer, en op die einde van die dag beteken dit vooruitgang vir die maatskappy.

Mense floreer op goeie konneksie, en die samesyn in ’n maatskappy maak almal se werk darem net soveel makliker, veral omdat dit gewoonlik die plek is waar jy die grootste gedeelte van jou dag deurbring. Sonder hierdie gevoel van kameraadskap is dit gou ’n plek waar jy emosioneel, en selfs fisies, uitgestoot kan voel. Wanneer jy weet dat daar mense in elke situasie agter jou sal staan, sal jy ook makliker teenoor boelies kan opstaan en ander kleiner probleme die hoof kan bied.

’n Goeie spanleier sal sorg dat sy span gewaardeer voel. Die span reageer instinktief hierop deur meer produktief te wees. ’n Goeie spanleier sal ook sy span met deernis en empatie lei en sal nie woorde van waardering en aanmoediging terughou nie, veral as die spanlid hoogstaande werk gedoen het. ’n Spanleier kan dus sy werkers se moraliteit aanmoedig of heeltemal afbreek. Daar waar groter begrip en medelye getoon word, is lojaliteit byna altyd ‘n gegewe.

Deur ʼn gevoel van samesyn te skep, bou jul vertroue en vriendskap wat ’n baie belangrike deel van tevredenheid in enige beroep speel. In maatskappye waar daar samesyn onder die werkers bestaan en die mense gelukkig is, is die bedankings van personeel heelwat minder. Personeel wat gewaardeer voel en ’n goeie verhouding met ander in die kantoor het, is geneig om minder siekteverlof te neem en sal meer bereid wees om oortyd te werk sodat ’n projek voltooi kan word. Mense wat ongelukkig voel, sal min kommunikeer, nors voorkom, uitermatig streng by die werksure hou en selfs probeer om lyf weg te steek.

Die vriendskap wat tussen die personeel groei – binne sowel as buite die kantoor – is een van die belangrikste saambindende faktore van ’n goeie maatskappy. Hierdie positiewe houding word dan ook onbewustelik na kliënte oorgedra en daarvandaan versprei dit weer verder. Daar is niks wat ’n maatskappy so vinnig ’n slegte naam gee as ongeskikte of ongelukkige personeel nie.

Wanneer ’n nuwe persoon dus in diens geneem word, is dit belangrik om te oordeel of hierdie nuwe persoon by die groep sal kan inpas. Mens wil darem ook nie iemand aanstel wat geen aanklank by die ander sal vind nie. Kommunikasie vorm dus ‘n sterk basis van alle goeie werksverhoudinge.

Dit maak ook nie saak of julle fisies ’n kantoor deel, of dalk regoor die wêreld versprei is nie. Dit maak ook nie saak of die mense tydens vergaderings om ’n tafel kan sit, en of hierdie vergaderings slegs d.m.v. Skype geskied nie. Die oogmerk behoort toegeneentheid en gewillige samewerking te wees, ongeag tyd of afstand. ’n Voorvereiste vir hierdie samesyn is vertroue, respek en waardering. Indien een van hierdie bene ontbreek, gaan die maatskappy se driebeen-stoeltjie vinnig omkantel en disharmonie sal soos ’n kanker deur die lewensaar van die maatskappy versprei.




Hier's ek weer, Hier's ek weer, Met my storie voor jou deur....

1 Kommentaar

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed