Jongste aktiwiteit:

Verstote en verkluim

Terwyl ek my jaarlikse verskyning maak, raak die gemeenskap diep bekommerd dat die haweloses nie die koue van my besoek sal oorleef nie want sien, ek ontdek hulle waar hul in deurkosyne teen my koue asem skuil, onder brûe versteek lê en selfs in daklose geboue langs ʼn oop vuur saamdrom.

Ai, dit is vir my tog so mooi wanneer die gemeenskap saamspan om die lewens van minderbevoorregtes met skenkings van nie-bederfbare kos, warm klere en komberse probeer verlig. Meeste mense hou nie van my besoek nie en nog minder wanneer daardie haweloses aan siektes sterf wat deur my veroorsaak word! Of sommer net van die koue doodgaan. Ai, ek is so bitterlik jammer, maar dit is die manier van die natuur. Niemand kan egter die hele jaar deur Somer vermaak word nie! Wat bo is moet ook onder draai, en wat vandag groei en blom moet anderdag tot rus kom.

Saam met die warm klere word kospakkies uitgedeel wat bestaan uit ʼn warm koppie sop, ʼn pakkie kos en basiese toiletware. Maar is dit ooit genoeg? Immers kuier ek hier vir ʼn paar maande en nie net vir ʼn maaltyd nie.

Saggies blaas ek die klam miswolke oor die stad.

Woordtelling 201




Hier's ek weer, Hier's ek weer, Met my storie voor jou deur....

1 Kommentaar

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed