Jongste aktiwiteit:

In ‘n groep.

In ʼn groep.

Ek kyk na die groep mense wat gesellig om die braaivleisvuur lag en gesels. ʼn Warm gevoel kom maak nes in my binneste. Ek voel veilig in my vriendekring en ek besef dat die noodsaaklikheid van samesyn nooit oorbeklemtoon kan word nie. In die moderne wêreld van vandag waar tegnologie ʼn belangrike rol speel, is dit maklik om die belangrikheid van samesyn uit die oog te verloor. In ons samesyn word ons in staat gestel om ons ervarings met mekaar te deel, ons kan mekaar ondersteun en ons beleef die gevoel dat ons iewers behoort.

Die vrolike geskerts van almal bring ʼn glimlag op my gesig.

As ʼn groep mense, met dieselfde belangstellings bymekaar kom, word sterk bande gesmee wat nie maklik verbreek word nie. Die tipe verbindings is van uiterste belang vir huisgesinne aangesien dit elke individu veilig en gewaardeer laat voel. Deur samesyn word daar die gevoel van sekuriteit en geborgenheid bevorder. Deur tyd met mekaar deur te bring word kommunikasie en begrip aangemoedig. So word beter verhoudings onder mekaar moontlik gemaak.

Saamhorigheid onder groepe mense kan ook help om gemeenskappe te versterk. Wanneer mense bymekaar kom, is hulle in staat om gemeenskaplike belange en waardes te deel. Dit kan lei tot ‘n gevoel van trots, en dit kan ‘n meer verenigde en ondersteunende omgewing skep. Wanneer mense in gemeenskappe bymekaar kom kan dit ook help om misdaad te laat afneem aangesien mense vir mekaar omgee en mekaar se belange beskerm.

Dit is my mening dat samesyn ‘n bron van vertroosting vir mense kan wees. As mense deel is van ondersteunende, omgee-omgewing, skep dit dadelik ʼn gevoel van sekuriteit en stabiliteit. Samesyn bied definitief troos aan mense wat deur moeilike tye gaan soos verlies van ʼn geliefde of dergelike situasies.

Deur die moeilikste tye in my lewe was dit vir my noodsaaklik om ondersteunende vriende en familie te hê. Om mense om jou te hê wat luister en raad gee is ʼn kosbare voorreg.

Samesyn is vir my ‘n bron van krag, troos en hoop in my lewe.

©Marlene Erasmus
24/12/2022




1 Kommentaar

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed