Jongste aktiwiteit:

Lag tog ʼn Slag!

Die koms van die internet het ons lewens totaal en al verander en genadiglik ook die deure oopgemaak tot soveel meer holistiese en alternatiewe behandelings. Dus, niemand het nodig om slegs op die (soms verouderde) kennis van sy mediese dokter staat te maak vir liggaamlike- en geestelike gesondheid nie. Alhoewel die era van pille en operasies nog lank nie verby is nie, neem al hoe meer mense verantwoordelikheid vir hul gesondheid deur van onkonfensionele terapie gebruik te maak.

Die geheim is egter om alles ten minste een maal te probeer en aan te hou met dit wat vir jou werk. Humor is egter nie net gratis terapie nie, maar veel eerder gesonde ʼn lewensingesteldheid, dit is vry van risiko’s en maklik bekombaar!

Daar word gereken dat 83% van werknemers uiters gespanne is en ten minste 55% heeltemal ongelukkig is in hul werk. Dit lei tot ʼn totaal van 70% werknemers wie se lewe en gesondheid in gevaar verkeer. Navorsing het egter bewys dat humor nie net jou werksomstandighede kan verbeter nie, maar die somtotaal van jou bestaan kan verbeter en meer gelukkig maak. En, gelukkige mense is ook gesonder werkers. Hulle gaan minder dokter toe en word vinniger gesond. Dus, om uit jou maag uit te kan lag verlig kortisol (stres hormone) en verhoog die uitskeiding van beta-endorfine wat jou immuniteit verhoog en selfs pyn kan verlig. Dit ontspan stywe spiere en verminder bloeddruk.

Humor, as terapie, is ook iets wat jou help om die moeilike situasies in die lewe beter te hanteer, soos bv. kanker. ʼn Persoon wat humor in meeste situasies kan raaksien en geniet, vergeet makliker vir ʼn wyle van hul probleme as een wat net heeltyd oor hul probleme en siektes tob. Humor terapie kan die gebruik van oefening, hansworse, komiese rolprente, boeke, speletjies en legkaarte insluit.

Gordon Allport het gesê dat nog lank voordat die fisiese waarde van humor ontdek was, was dit reeds algemeen bekend dat humor ʼn karaktereienskap van gesonde mense is. Dit help met die gesonde bewustheid van jouself, sowel as groter insig en verdraagsaamheid.

Die korttermyn voordele van ‘n lewe gevul met humor sluit in dat jy meer suurstof inneem wat weer jou hart, longe en spiere stimuleer en stel ʼn goed-voel hormoon in jou brein vry. Dit verlig spanning in ʼn kits. Die langtermyn voordele sal wees dat dit jou immuniteit verbeter, dit is ʼn natuurlike pynstiller, dit maak moeilike situasies effens makliker om te hanteer en dit verbeter jou algemene gemoedstoestand. Depressie en angs word dus ook hier verlig wanneer swartgalligheid nie die hele tyd bo-toon in jou gemoed voer nie.

Buiten al die opsigtelike voordele, trek humor verseker mense na jou toe aan. Negatiewe mense sal vind dat ander hul vermy maar soms steeds nie weet waarom dit gebeur nie. Soms is dit moeilik vir so ʼn persoon om uit die sirkel van swartgalligheid weg te breek, maar aan die einde van die dag is die voordele daarvan net soveel meer.

Hieronder volg dertig voordele waarom humor altyd goed is. Nie net vir jou siel nie, maar ook vir jou totale ervaring as mens :
1. Humor verhoog die mens se vermoë om stresvolle situasies te hanteer.
2. Humor verhoog die immuniteit sisteem.
3. Humor ontspan stywe spiere.
4. Humor verbrand kalorieë.
5. Humor verhoog jou gevoel van geluk.
6. Humor verhoog produktiwiteit.
7. Humor verlig spanning en stres.
8. Humor keer uitbranding.
9. Humor verhoog motivering en produktiwiteit.
10. Humor verhoog jou inkomste.
11. Humor verhoog algemene breinkrag.
12. Humor vergemaklik die neem van besluite.
13. Humor verhoog die aanvaarding van nuwe idees.
14. Humor sneller nuwe konneksies in die brein.
15. Humor verhoog die persoon se vermoë om probleme op te los.
16. Humor help mense om meer toeganklik te wees ten opsigte van jou idees.
17. Humor verbeter jou geheue.
18. Humor verbeter jou oorredingsvermoë.
19. Humor help met die inneem van nuwe inligting tydens studie.
20. Mense hou van ander wat die komiese kan raaksien.
21. Dit help ons om vriendskappe te bou.
22. Humor help om intimiteit te verhoog.
23. Humor verklein die verskille in status en aansien.
24. Humor bou vertroue.
25. Humor moedig samewerking aan.
26. Humor verhoog die waarneming van leierskap eienskappe.
27. Humor verminder konflik.
28. Humor skep geleenthede.
29. Humor bou geloofwaardigheid.
30. Humor verhoog graderings in die werkplek.

Lag en die wêreld lag saam met jou, huil en jy huil alleen.

https://www.humorthatworks.com/benefits/30-benefits-of-humor-at-work/
https://ct.counseling.org/2015/05/no-laughing-matter/
https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/stress-management/in-depth/stress-relief/art-20044456




Hier's ek weer, Hier's ek weer, Met my storie voor jou deur....

2 Kommentare

Maak 'n opvolg-bydrae

Up
Top Ranked Users

[joinup_core_top_members columns=”1″ space=”no” max_members=”3″ behavior=”columns” columns_responsive=”predefined”]

Activity Feed